Процедура вирішення спорів постачальником:
Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.
Сторони намагаються вирішити всі спори та розбіжності шляхом переговорів.
Споживач має право надати до підрозділу постачальника, який відповідає за розв’язання спорів скаргу. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду на сайті.
У разі недосягнення згоди щодо спірних питань шляхом переговорів, постачальник та споживач мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір на розгляд суду.
Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Контактна інформація:
Адреса: 01042 м. Київ, вул. Дмитра Дорошенка 18, оф. 208
Відповідальна особа: Директор Горбатюк Олексій Анатолійович
Режим роботи: понеділок–п’ятниця: з 09:00 до 18:00 / субота, неділя: вихідний
Телефон: +380 (50) 507-52-05
Email: national.postach@gmail.com